|
|
- Utilaje |
|
|
|
- Autogreder DZ-180 - Inainte de reparatie capitala |
|
|
- Autogreder |
|
|
- Autofreza |
|
- Automacara |
|
|
- Buldozer |
|
|
- Buldoexcavator |
|
|
- Cilindru vibro |
|
|
- Excavator |
|
|
- Incarcator |
|
|
|
- Autogreder DZ-180 - Dupa reparatie capitala la SC.Tehnovalcar Bistrita |
|
|
- Diverse |
|
|
|
|
TEHNOVALCAR
|
|
|
|
|
0744-556297
Victor Zboras
|
|
|
|
|
- Piese de schimb |
|
|
- Maz |
|
|
|
- Obosit de lucrari la drumuri |
|
- Kraz |
0744-629128
Beniamin Purel
|
- Kamaz |
|
|
- Belaz |
|
- Ural |
|
|
Tel / fax 0263-233359
info@tehnovalcar.ro
|
- Diverse |
|
|
|
|
- Piese si accesorii |
|
|
|
|
|
|
Autogrederul care urmeaza sa treaca printr-o reparatie capitala prezinta uzura accentuata la Anvelope transmisie sistem franare sistem directie, uzura: cutite lama mediana placi de uzura etc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Autogredere |
|
- Dormash DZ-122 |
|
|
|
Inainte de toate se spală si se degreseaza fiecare component si subansamblu al autogrederului, se golesc toate rezervoarele si mecanismele de lichide de racire, lubrifiere, franare etc. |
|
|
- Dormash DZ-122B7 |
|
- Bryansky Arsenal DZ143 |
|
|
- Bryansky Arsenal DZ180 |
- Bryansky Arsenal GS-10 |
- Bryansky Arsenal GS-14 |
- Bryansky Arsenal GS-14 |
- Bryansky Arsenal GS-18 |
- Bryansky Arsenal GS-18 |
Lucrari ce urmeaza |
- Bryansky Arsenal GS-25 |
|
|
|
- Bryansky Arsenal GS-25 |
- Mista RD130 |
- Mista RD165C RD165H |
- Mista RD200C RD200H |
- Sany PQ190 C |
- O&K F156 Powerline |
- DZ557 DZ31-1 |
- DZK-250 |
Reparatie capitala Autogredere |
- D710 DZ99 |
|
|
Se dezmembreaza autogreder-ul in totalitate pana cand ramane numai scheletul sasiului. |
- ChSDM DZ98 |
- Dormash DZ-298 |
- World Motorgraders |
|
|
www.orel-dormash.ru |
|
|
|
|
Se executa, daca este necesar, lucrari de sudura, tinichigerie se curata rugina si vopseaua veche si dupa slefuire si degresare se acoperă cu un strat de grund, se vopseste sasiului utilajului. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reparatia capitala la motoare Include: alezat si honuit bloc motor cu Inlocuire, grup cilindru piston si segmenti marca Kostroma sau Yaroslavl |
|
|
|
|
|
|
Reconditionare arbore cotit ( daca este cazul ) la cota de reparatie R1 R2 R3 R4 cu inlocuire cuzineti biela si palier produse de Tambov, Rusia, simmering palier spate 140-170 si distributie fata, garnituri motor, baie ulei, chiuloasa, capac culbutori, etansare cilindru motor. |
|
|
|
Se face reconditionare chiuloasa motor cu inlocuire: supapa admisie si evacuare la fel si scaune supape. Se inlocuieste uleiul motorului si filtru ulei fin si brut. |
|
|
|
La cererea beneficiarului se monteaza un motor nou ( A-01M D442.25 D-260.02 YaMZ-236 sau YaMZ-238 ) sau cel vechi dupa ce trece printer-o reparatie capitala. |
|
|
|
Bucurie mare cand lucrarile planificate la Autogreder DZ-180 A3 Breansky Arsenal sunt executate de calitate superioara si la termene stabilite cu beneficiarul utilajului |
|
|
|
Distribuitorul hidraulic furtunuri hidraulice filtre hidraulice produse de Promfilter Ucraina, Sofima sau Fai Filtri Italia se inlocuieste uleiul hidraulic de tip H46 sau alte mărci: Divinol Mobile Lukoil Castrol. |
|
|
|
La pompa de injectie: - centricubare reglare pompa injectie Inlocuire piese -elementi pompa injectie
-supapa refulare pompa injectie
-duze injector
-pompa alimentare combustibil
|
|
|
|
Lucrarile continua cu: montajul de piese noi cum ar fi pompa hidraulica NS-50 care actioneaza echipamentul si pompa servodirectie NS-10 |
|
|
|
Se monteaza puntea motoare cu balansoarele aferente, care a trecut prin atelierul de reparatie unde au fost inlocuite 2-planetare cu 10 respectiv 20 de caneluri L=730 mm, grupul conic, pinion atac Z-12 cu rulmenti cu role si coroana Z-32 capsata pe butuc cu nituri din otel, bucse de bronz, toti rulmentii si simeringurile cu garnituri de etansare. |
|
|
|
Cabina Autogrederului DZ-180 A3 este dezmembrata si vopsita deasemenea sufera o schimbare majora a aspectului exterior si interior, sunt inlocuite: chedere, bordul cu ceasuri, contactul general, incalzitor cabina, scaun cabina cu reglaj inaltime si lombar cu cotiera, suspensie cu arc si amortizor telescopic. Se inlocuieste tapiteria termoizolanta de pe partea superioara, spate si partile laterale. |
|
|
|
|
Se schimba ambreiajul: placa de presiune, discul intermediar, placa intermediara,discurile ambreiaj si rulmentul presiune ambreiaj asamblat. La transmisie se inlocueste: crucea cardanica, flansa cu centura frana , arbore ambreiaj si frana de stationare, Se monteaza cutia de viteza ( Stalowa Wola U35. 606 / U35. 605 Polonia ) Mecanica sau hidramata si după caz cutia de viteza mecanica 240.30.11.00.000 ( Fabricata in Rusia) 240.30.11.00.000-01 |
|
|
|
|
|
La sistemul de franare se inlocuiesc pompele de frână si mecanismul de servofrana indiferent de nivelul de uzura, la fel se procedeaza si cu sabotii de frână, se inlocuiesc ferodourile de frana fixate cu nituri din aluminiu, se inlocuieste fiecare cilindru de frână, se umple sistemul de franare cu lichid de frână. DOT3 sau DOT4. |
|
|
|
|
Se inlocuiesc cutitele longitudinale precum si coltarele fabricate din otel dur G-65 OLC-65 ale echipamentelor de lucru si cutitele dinte de la scarificator ( fonta ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La sistemul de directie se schimba: capetele de bara, furcile directie, fuzeta, bolturi, pivoti cu rulmenti cilindru hidraulic servodirectie Orbitrol Danfoss mecanism directie Meta OH1 125. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anvelopele noi OI-25 Belshina cu camere si talon de dimensiuni 14.00-20 se monteaza pe Autogreder DZ-122 DZ-143 DZ-180 GS-14 sau 16.00-24 la DZ 98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jantele sunt reconditionate sau daca este cazul montam jante noi la
Autogreder DZ-122 DZ-143 DZ-180 D557 DZ-31-1 DZ99 A01-M A41 PD10
D-240 D-243 MMZ tractor MTZ -50 MTZ-80 MTZ-82 MTZ-1221
YUMZ Buldoexcavator Borex -2621 2628 Sarex Atek -2324 999
Excavator pe roti Atek EK-12 EK-14 EK-16 EK-18 EK-20 PD-10 P-350
Excavator pe senile: ET-14 ET-16 ET-18 ET-20 ET-26 Tveri
UMZ D-65 SMD CMD -14 15H 17 18 19 22 23 CMD-60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La sistemul de iluminare si semnalizare se inlocuiesc: faruri, lampi, becuri. girofar, si lame stergatoare parbriz fata si spate, se lipeste folie reflectorizanta pe partile laterale si se capseaza cu nituri placi reflectorizante pe aripi spate.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alte lucrari reparatii la Motoare A-41 D-442 Altai motor YAMZ 236 IaMZ -238
YaMZ-7511 YaMZ -240 Cummins
Buldozer B-100 B-120 B-150 Dormash Orel Rusia
Autogreder DZ-122 B1 cu motor Deutz BF04M1013EC
Autogreder DZ-122 Cu motor YaMZ -236
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Probe facute la Autogreder in urma reparatiei |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No ? cei baiu ? cred ca...nu mai avem motorina..noi reparam si livram Autogredere, dar nu suntem.. Petrom...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Receptia finala lucrarilor de reparatie capitala DZ-122 DZ-122B7 DZ-298 DZ-143 DZ-180 DZ-180A3 GS 10.01 GS 25.11 GS 14.02 GS 18.05 GS 18.07 GS 25.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Car |
|
|
|
|
|
|
La o astfel de reparatie capitala apeleaza firme cu capital privat si intreprinderi de stat ( ce au in dotare Autogredere) dar care nu au buget alocat pentru un utilaj nou. Datorita unei astfel de reparatii utilajul capata o a 2-a viata. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Autogreder DZ-122B |
|
|
cu motor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © Tehnovalcar, 2012. Design by Vikvas & Dimax |
Copierea sau multiplicarea oricarei informatii de pe site fara acordul SC.Tehnovalcar Impex. SRL Bistrita. se pedepseste conform legilor in vigoare. |
C |